İYİ Parti Muğla 4. Olağan Kongresi'nde Davut Cumhur Akmeşe Güven Tazeledi
İYİ Parti Muğla İl Başkanlığı'nın 4. Olağan Kongresi büyük bir coşku ve yoğun katılımla gerçekleştirildi. Tek aday olarak seçime giren mevcut İl Başkanı Davut Cumhur Akmeşe, kullanılan oyların tamamını alarak yeniden başkan seçildi.
Kongrede söz alan İl Başkanı Davut Cumhur Akmeşe, Türkiye’nin içinde bulunduğu ekonomik ve siyasi tabloya değinerek, il teşkilatının faaliyetleri hakkında bilgi verdi. Akmeşe, konuşmasında birlik ve beraberlik mesajı vererek, “İYİ Parti Muğla teşkilatı olarak sahada çalışmaya, halkımızın sesi olmaya devam edeceğiz” dedi.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor