İsviçre'den bisikletle tura çıkan gençler Türk misafirperverliğine hayran kaldı
İsviçre'den tandem bisikletle tura çıkan ve 3 ay süren yolculuklarının ardından Aydın'a gelen iki genç, Türk misafirperverliğine hayran kaldı.
Rango Rüegg, en zorlu yolculuğu Hırvatistan'da yaşadıklarını, bisikletlerinde sürekli sorunlar çıktığını söyledi. Türkiye'ye giriş yaptıkları andan itibaren iyi insanlarla karşılaştıklarını ifade eden Rüegg, "Her yerde iyi insanlar var, harika bir ülke burası. Eğer mümkünse, geleceği bilemem ama Türkiye'ye geri dönmeye 'hayır' demek için hiçbir neden yok. Türkiye o kadar büyük ki ve biz sadece çok küçük bir kısmını gördük." dedi. Yolculukları boyunca Türklerin kendilerine yardımcı olduğunu vurgulayan Rüegg, bu anlamda herkese teşekkür etti.
-
isviçre bisiklet turu türkiye,
-
bisiklet yolculuğu,
-
türk misafirperverliği deneyimi,
-
avrupa türkiye gezi rotası
Bakmadan Geçme