- Haberler
- Ekonomi
- İşsizlik maaşı alanlar kazanan değil kaybeden mi oluyor? Patronlar işsizlik ödeneğinden ne kadar para alıyor? İşçilerin yeni dönemde alacakları pay ne kadar?
İşsizlik maaşı alanlar kazanan değil kaybeden mi oluyor? Patronlar işsizlik ödeneğinden ne kadar para alıyor? İşçilerin yeni dönemde alacakları pay ne kadar?
İşsizlik maaşı alan işçilere kıyasla, fondan ödenek alan patronların aldıkları ödenek miktarı iki katından daha fazla. İşsizlik Sigorta Fonu giderlerinde işsizlik ödeneğinin payı yüzde 18,5 olurken işverene teşviklerin payı yüzde 67 oldu. Yeni karar ile patronlara daha fazla desteğin önü açıldı.
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor