- Haberler
- Ekonomi
- İşsizlik maaşı alanlar kazanan değil kaybeden mi oluyor? Patronlar işsizlik ödeneğinden ne kadar para alıyor? İşçilerin yeni dönemde alacakları pay ne kadar?
İşsizlik maaşı alanlar kazanan değil kaybeden mi oluyor? Patronlar işsizlik ödeneğinden ne kadar para alıyor? İşçilerin yeni dönemde alacakları pay ne kadar?
İşsizlik maaşı alan işçilere kıyasla, fondan ödenek alan patronların aldıkları ödenek miktarı iki katından daha fazla. İşsizlik Sigorta Fonu giderlerinde işsizlik ödeneğinin payı yüzde 18,5 olurken işverene teşviklerin payı yüzde 67 oldu. Yeni karar ile patronlara daha fazla desteğin önü açıldı.
Bakmadan Geçme
Yatağan’da duvara sıkışan kediyi itfaiye kurtardı
'İnternet bağımlılığı çağın hastalığı olacak'
Meteoroloji'den Fethiye İçin Sıcak Hava Uyarısı: Termometreler 37 Dereceyi Gösterecek
Osman Çıralı Adaylığını FRT TV Canlı Yayınında Açıkladı
Fethiye Beşiktaş Taraftarlar Derneği’nden Seydikemer’de Hayırlı Olsun Ziyaretleri
Kaymakam Akkaya ve Başkan Uysal Hayvan Bakımevi’ni Ziyaret Etti