- Haberler
- Ekonomi
- İşsizlik maaşı alanlar kazanan değil kaybeden mi oluyor? Patronlar işsizlik ödeneğinden ne kadar para alıyor? İşçilerin yeni dönemde alacakları pay ne kadar?
İşsizlik maaşı alanlar kazanan değil kaybeden mi oluyor? Patronlar işsizlik ödeneğinden ne kadar para alıyor? İşçilerin yeni dönemde alacakları pay ne kadar?
İşsizlik maaşı alan işçilere kıyasla, fondan ödenek alan patronların aldıkları ödenek miktarı iki katından daha fazla. İşsizlik Sigorta Fonu giderlerinde işsizlik ödeneğinin payı yüzde 18,5 olurken işverene teşviklerin payı yüzde 67 oldu. Yeni karar ile patronlara daha fazla desteğin önü açıldı.
2018’den sonra patronlar verdiklerinden daha fazla almaya başladı
İşverenlerin fona yaptıkları katkı ve fondan aldıkları teşvik miktarına bakıldığında 2018’den sonra durum değişiyor. Önceki yıllarda yaptıkları katkıdan daha az teşvik alan patronlar 2018 yılından itibaren fona katkılardan çok daha fazla teşvik almaya başladı.
Bakmadan Geçme
Bodrum Belediyesinden çocuklara ücretsiz yüzme kursu
Ali Somyürek'ten Açıklama Fethiye Koyları Yat Kuşatması Altında, Mapa-Şamandıra Sistemi Fayda Mı, Zarar Mı?
Bodrum’da 32 bin 351 öğrenci karne aldı
Fethiye’de sevgiye ‘Evet’: İşitme engelli genç çift hayatlarını birleştirdi
Marmaris'te orman şehitleri dualarla anıldı
Muğla’daki yatırımlar ele alındı