İlk kez ceza yiyen sürücü 4 bin TL'lik hız cezası için polis ekiplerini tebrik etti
Polis ekipleri tarafından gerçekleştirilen radar kontrolünde hız limitini geçerek 4 bin TL cezai işlem uygulanan sürücü Servet Girgin, ehliyet sahibi olduktan 12 yıl sonra ilk defa ceza yediğini söyleyerek 'Kaçacağımı sandım ama yakalandım. Trafik ekiplerini tebrik ediyorum' dedi.
İl Emniyet Müdürlüğü’ne bağlı Trafik Şube Müdürlüğü ekipleri, hız kurallarına uymayan sürücülere yönelik radar denetimlerini il genelinde sürdürüyor. Defne ilçesi Subaşı Mahallesi’nde Antakya - Defne yolu üzerinde denetim gerçekleştiren polis ekipleri, hız limiti 80 olan güzergah da radar denetimi yaptı.
-
hız cezası yiyen sürücü
-
polis ekiplerini tebrik etti
-
trafik cezası haberi
-
radar hız denetimi
-
ilk kez ceza yiyen sürücü
Bakmadan Geçme
Fethiye’de fiber altyapı sonrası yol onarımı başlatıldı
Fethiye'de sokak hayvanlarına uzanan şefkat eli: Veteriner hekime teşekkür belgesi
Yatağan’da beden eğitimi öğretmeni kalbine yenildi
Fethiye'de Tuzla Mahallesi Akay Parkı'nda yenileme çalışmaları sürüyor
Kırsal Kalkınma Yatırımları Desteklemelerinde başvuru süresi 30 Haziran'a uzatıldı
Yatağan'da hasat şenliğine yoğun katılım