İlk kez ceza yiyen sürücü 4 bin TL'lik hız cezası için polis ekiplerini tebrik etti
Polis ekipleri tarafından gerçekleştirilen radar kontrolünde hız limitini geçerek 4 bin TL cezai işlem uygulanan sürücü Servet Girgin, ehliyet sahibi olduktan 12 yıl sonra ilk defa ceza yediğini söyleyerek 'Kaçacağımı sandım ama yakalandım. Trafik ekiplerini tebrik ediyorum' dedi.
Güzergahta fazla hız yapanlara hız limitlerine göre 2 bin TL ile 12 bin TL arasında cezai işlem uygulandı. Yapılan denetimde 6 sürücüye hız kurallarına uymadıkları için cezai işlem uygulandı. Ehliyeti aldıktan 12 yıl sonra ilk defa ceza yiyen sürücü Servet Girgin, "Kaçacağımı sandım ama yakalandım, trafik ekiplerini tebrik ediyorum" dedi.
-
hız cezası yiyen sürücü
-
polis ekiplerini tebrik etti
-
trafik cezası haberi
-
radar hız denetimi
-
ilk kez ceza yiyen sürücü
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor