İlçe ilçe gezip şeker ölçüyorlar
Muğla Büyükşehir Belediyesi 14 Kasım Dünya Diyabet Günü nedeniyle farkındalık oluşturmak ve diyabet hastalığına karşı vatandaşları bilgilendirmek için 13 ilçe 28 noktada sabah 09.00 ile 12.00 saatleri arasında ücretsiz kan şekeri ölçümleri yapacak. 10-20 Kasım tarihleri arasında yapılacak olan şeker ölçümünden tüm vatandaşlar faydalanabilecek.
10 Kasım’da Menteşe 2’nolu hizmet binasında başlayan şeker ölçümleri, 13 Kasım Pazartesi günü Kavaklıdere Çatak, Köyceğiz Ulu Cami Mahallelerinde, 14 Kasım Salı günü Bodrum Liman Meydanı, Yatağan Turgut, Menteşe Kötekli, Ula Akyaka, Datça İskele, Ortaca Akın ve Fethiye Karagedik Mahallelerinde devam edecek.
Bakmadan Geçme
Muğla'da polisi şehit eden astsubayın beyin ölümü gerçekleşti
Fethiye’de Makine Mühendisi Simge Çelik: ‘Başarının cinsiyeti yok’
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz’dan ‘EİDS’ uyarısı
Fethiye'de kapı sesi cinayeti dosyasında katil zanlısının 6 yıldır psikolojik tedavi gördüğü ortaya çıktı
Fethiye'de kavurucu sıcaklık: Termometreler 41 dereceyi gösterdi
Muğla’daki Sığla ormanlarından 1 ton Sığla yağı üretimi bekleniyor