İlçe ilçe gezip şeker ölçüyorlar
Muğla Büyükşehir Belediyesi 14 Kasım Dünya Diyabet Günü nedeniyle farkındalık oluşturmak ve diyabet hastalığına karşı vatandaşları bilgilendirmek için 13 ilçe 28 noktada sabah 09.00 ile 12.00 saatleri arasında ücretsiz kan şekeri ölçümleri yapacak. 10-20 Kasım tarihleri arasında yapılacak olan şeker ölçümünden tüm vatandaşlar faydalanabilecek.
Şeker ölçümleri, 15 Kasım Yatağan Kozağaç, Ula Merkez Meydan, Marmaris Tepe, Dalaman Kapıkargın, Fethiye Pazaryeri, 16 Kasım Perşembe günü Bodrum Mumcular, Kavaklıdere Menteşe, Menteşe Sınırsızlık Meydanı, Marmaris Değirmenyanı, Datça Reşadiye, Köyceğiz Yeniköy, Dalaman Merkez Pazaryeri ve Seydikemer Arsa Mahallesinde sürecek.
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı