İki kırsal mahalle daha doğalgazla buluştu
Yatağan Belediye Başkanı Mustafa Toksöz'ün girişimleriyle, Yatağan'ın Şahinler ve Yeşilbağcılar – Taşkesik TOKİ mahalleleri, doğalgazla buluştu. Doğalgaz çalışmalarının tamamlanmasıyla birlikte, her iki mahallede doğalgaz verme törenleri gerçekleştirildi.
Şahinler ve Yeşilbağcılar – Taşkesik TOKİ mahallelerinde doğalgaz kullanımına başlanması nedeniyle iki mahallede tören düzenlendi.
Törenlere, Yatağan Kaymakamı Mustafa Emre Kılıç, Belediye Başkanı Mustafa Toksöz, Başkan Yardımcıları İsmail Kaya ve Ahmet Yunus Tuna, Akmercan Doğalgaz İşletme Müdürü Erkan Dede, daire amirleri, siyasi parti ve sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri, mahalle muhtarları ve mahalle sakinleri katıldılar.
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret