Hiç gitmediği İstanbul'dan 1985 model aracına 15 HGS cezası geldi, icralık oldu
Kastamonu'nun Ağlı ilçesinde yaşayan vatandaşa, hiç gitmediği İstanbul'dan 15 HGS cezası geldi. İcra için kendisini avukatın araması ile olayı öğrenen vatandaş, şoke olduğunu söyledi.
Ben de 'benim bir kimseye borcum yok' dedim. 'Senin araban şu otoyoldan geçmiş, o yol ücretli' dedi. Ben de 'benim arabam derede kaldı, çalışmıyor hanımefendi, köylüyüm' dedim. İcra avukatı olduğunu söyleyince ben de 'mahkemede görüşürüz' dedim. Kadının sözleri benim kafama takıldı ama yine de bir şey yapmadım. Daha sonra İstanbul 18. İcra Dairesi'nden evime icra kağıdı geldi. Daha sonra E-Devlet uygulamasından baktığımızda HGS'den birçok kaçak geçiş gözüktüğünü gördük.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor