Hiç gitmediği İstanbul'dan 1985 model aracına 15 HGS cezası geldi, icralık oldu
Kastamonu'nun Ağlı ilçesinde yaşayan vatandaşa, hiç gitmediği İstanbul'dan 15 HGS cezası geldi. İcra için kendisini avukatın araması ile olayı öğrenen vatandaş, şoke olduğunu söyledi.
Aracı 2011 yılında satın aldığını belirten Cemil Özdemir, "Telefonuma 27 Kasım'da İstanbul 18. İcra Dairesi'nden gelen mesajda borcum olduğu yazıyordu. Ben de bazı arkadaşlara sordum, 'sakın dönüş yapma, dolandırıcı olabilir' dediler. Ben de geri dönüş yapmadım. Gelen mesajdan iki hafta sonra Ağlı'ya giderken aracım yolda kaldı, çalışmadı. Ondan sonra ben de eve geldim. Bu sırada bir kadın aradı, 'İstanbul 18. İcra Dairesi'nde avukatım, sizin şu kadar borcunuz var' dedi.
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor