Heyecanla yakaladığı 2 buçuk metrelik devasa köpek balığını denize bıraktı
Balıkçı Mehmet Öztürkoğlu, oltasına takılan 2 buçuk metrelik köpek balığını 25 dakikalık mücadeleyle yakalayarak yeniden Akdeniz'e bıraktı.
Heyecanlıydı keyifliydi ama hayvanın saldık, yasaklı olduğundan dolayı. Yasaklı balıklarla işimiz yok yasalara uymak zorundayız. Tuttuğumuz Camgöz köpek balığıydı, bu sene de ilerleyen zamanlarda daha çok göreceğiz ama fazla sürmez giderler. Anaç balık oldukları için yumurtlar ondan sonra körfezi terk eder gider. Balığı çekmek için 20-25 dakika uğraştım bayağı yoruldum. Teknemizde 3 kişiydik arkadaşlarla çıkmıştım, heyecandan zaten yerlerinde duramıyordu zaten seslerinden de belli heyecanlı oldukları" ifadelerini kullandı.
-
hatay iskenderun balıkçı
-
camgöz köpek balığı
-
akdeniz balık avı
-
yasaklı balık salındı
-
iskenderun körfezi
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor