Herkes kırmızı ışıkta dururken emniyet şeridinden geçip yayayı ezdi
Antalya'nın Manavgat ilçesi D-400 Karayolu'nda karşıdan karşıya geçmeye çalışan kadına otomobil çarptı. Yaralı kadına ilk müdahaleyi kavşakta kırmızı ışıkta bekleyen ambulanstaki sağlık görevlileri yaparken, kaza anı güvenlik kameralarına yansıdı.
Kaza anı kamerada
Kaza anı güvenlik kamerası tarafından saniye saniye kaydedildi. Görüntülerde ambulans ve diğer araçların kırmızı ışıkta bekledikleri, ışığın sarıdan yeşile dönmesiyle birlikte hareket etmeye hazırlandıkları sırada arkadan gelen otomobilin emniyet şeridinden geçerek ışıkta bekleyen araçların önüne geçtiği ve bu sırada yaya H. N.’ye çarptığı görüldü.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor