Görevli hemşire hastanenin acil servisindeki yangında verilen mücadeleyi anlattı
Akdeniz Üniversitesi Hastanesi'nde mart ayında çıkan yangın sırasında hastaları tahliye eden sağlık çalışanlarının gösterdiği özverili mücadele hafızalarda iz bıraktı. Yangın anında kliniği terk etmeyen Hemşire Ezgi Gökce, 'Alarm çaldı. Sonrasında hastaları düşünerek tahliye etmeye çalıştık ve başardık da. O esnada saniyeler çok değerliydi. Odaları dört kez kontrol ettik' dedi.
“Odaları dört kez kontrol ettik”
Yangın sırasında özellikle yataklı hastaların tahliyesine büyük özen gösterdiklerini anlatan Gökce, yaşadıkları anları şöyle aktardı: "İkinci naklini olmuş karaciğer hastası bir hastamız vardı. Alarm çaldığında hemen onun odasına koştum. Serumlarını çıkartmak için çünkü çoklu tedavileri oluyor. Sonra onu yatakla beraber indirdik. Daha yoğun bakımdan yeni gelmiş bir hastamız vardı. Onu da aynı şekilde hızlıca indirmeye çalıştık. Tabii klinikte odaları dört kez tek tek kontrol ettik."
-
Akdeniz Üniversitesi Hastanesi
-
hastane yangını
-
hemşire kahramanlığı
-
Ezgi Gökce
-
Antalya yangın
-
sağlık çalışanı özverisi
-
hastane tahliyesi
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor