Görevli hemşire hastanenin acil servisindeki yangında verilen mücadeleyi anlattı
Akdeniz Üniversitesi Hastanesi'nde mart ayında çıkan yangın sırasında hastaları tahliye eden sağlık çalışanlarının gösterdiği özverili mücadele hafızalarda iz bıraktı. Yangın anında kliniği terk etmeyen Hemşire Ezgi Gökce, 'Alarm çaldı. Sonrasında hastaları düşünerek tahliye etmeye çalıştık ve başardık da. O esnada saniyeler çok değerliydi. Odaları dört kez kontrol ettik' dedi.
“Kendimizi hiçe saydık”
Yangın sırasında kliniği terk etmeden görevlerinin başında kalan ekip, hastaların ilaç tedavilerini de aksatmamak için büyük çaba gösterdi. Gökce, "Yangın esnasında da ilaçlarını almaya çalıştık açıkçası. Kendimizi hiçe saydık o esnada. Tahliye ettikten sonra dışarıda da bu hastaların koordinasyonunu ve ilerleyen süreçteki tedavilerini planladık" diye konuştu.
-
Akdeniz Üniversitesi Hastanesi
-
hastane yangını
-
hemşire kahramanlığı
-
Ezgi Gökce
-
Antalya yangın
-
sağlık çalışanı özverisi
-
hastane tahliyesi
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor