Görevli hemşire hastanenin acil servisindeki yangında verilen mücadeleyi anlattı
Akdeniz Üniversitesi Hastanesi'nde mart ayında çıkan yangın sırasında hastaları tahliye eden sağlık çalışanlarının gösterdiği özverili mücadele hafızalarda iz bıraktı. Yangın anında kliniği terk etmeyen Hemşire Ezgi Gökce, 'Alarm çaldı. Sonrasında hastaları düşünerek tahliye etmeye çalıştık ve başardık da. O esnada saniyeler çok değerliydi. Odaları dört kez kontrol ettik' dedi.
Antalya'da 26 Mart Salı günü Akdeniz Üniversitesi Hastanesi Acil Servisi'nde çıkan yangın, hastanede büyük korkuya yol açmıştı. Yetişkin ve çocuk acil servislerinde hızla yayılan yangın nedeniyle yoğun duman oluşmuş, ameliyathanelerin de içinde bulunduğu B Blok kısa sürede tahliye edilmiş, hastalar çevredeki hastanelere nakledilmişti. Olaydan sonra geçen sürede, yangın anında görev yapan sağlık çalışanlarının gösterdiği büyük özveri ise ortaya çıktı.
-
Akdeniz Üniversitesi Hastanesi
-
hastane yangını
-
hemşire kahramanlığı
-
Ezgi Gökce
-
Antalya yangın
-
sağlık çalışanı özverisi
-
hastane tahliyesi
Bakmadan Geçme
Muğla'da polisi şehit eden astsubayın beyin ölümü gerçekleşti
Fethiye’de Makine Mühendisi Simge Çelik: ‘Başarının cinsiyeti yok’
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz’dan ‘EİDS’ uyarısı
Fethiye'de kapı sesi cinayeti dosyasında katil zanlısının 6 yıldır psikolojik tedavi gördüğü ortaya çıktı
Fethiye'de kavurucu sıcaklık: Termometreler 41 dereceyi gösterdi
Muğla’daki Sığla ormanlarından 1 ton Sığla yağı üretimi bekleniyor