Giovanni van Bronckhorst: 'Kupayı kazanmak için elimizden geleni yapacağız'
Beşiktaş Teknik Direktörü Giovanni van Bronckhorst, Turkcell Süper Kupa'da yarın oynayacakları Galatasaray maçına iyi hazırlandıklarını ve kupayı kazanmak için ellerinden geleni yapacaklarını söyledi.
“4 takımlı bir organizasyon fikrine katılıyorum”
49 yaşındaki teknik adam, önümüzdeki sezondan itibaren Süper Kupa'nın 4'lü final şeklinde yapılacak olmasını olumlu karşıladığını dile getirdi. Van Bronckhorst, “4 takımlı bir organizasyon fikrine katılıyorum. Sezon içerisinde oynama konusu daha iyi olur. Önümüzdeki sene de bu kupaya katılırsak iyi bir sezon geçirmişiz demek. İtalya ve İspanya'da uygulanıyor. Sezon içerisinde uygulanmasının daha iyi olacağını düşünüyorum” dedi.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor