Giovanni van Bronckhorst: 'Kupayı kazanmak için elimizden geleni yapacağız'
Beşiktaş Teknik Direktörü Giovanni van Bronckhorst, Turkcell Süper Kupa'da yarın oynayacakları Galatasaray maçına iyi hazırlandıklarını ve kupayı kazanmak için ellerinden geleni yapacaklarını söyledi.
“Büyük resme bakmak lazım”
Yarın bir kupa kazanma fırsatını elinde bulundurduklarını ancak yeni sezonun ilk maçına da hazır olmaları gerektiğini vurgulayan başarılı teknik direktör, “Derbi olması da özel. Bu derbi maçları çok oynadım. Hepsi özel maçlar. Süper Kupa finali de özel. Kazansak da kaybetsek de beraberinde gelen duyguları yaşayacağız. Ama büyük resme bakmak lazım. Önümüzdeki sezona bakmak lazım. 36 maç oynayacağız. Ama ne taraftan bakarsak bakalım sezonun ilk maçına hazır olmamız gerekiyor” cümlelerine yer verdi.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor