'Gezdikçe Yiyorum' Fenomeni Mehmet Bostan'dan Fethiye'de Kuzugöbeği Övgüsü
Sosyal medyada 'Gezdikçe Yiyorum' ismiyle tanınan Mehmet Bostan, Gaziantep'ten katıldığı 15. Yeşilüzümlü Dastar ve Kuzugöbeği Mantar Festivali'nde ilk kez kuzugöbeği mantarı tattığını belirterek herkesi festivale davet etti.
Muğla’nın Fethiye ilçesine bağlı Yeşilüzümlü Mahallesi’nde düzenlenen 15. Yeşilüzümlü Dastar ve Kuzugöbeği Mantar Festivali, Türkiye’nin farklı illerinden gelen ziyaretçileri ağırlamaya devam ediyor. Sosyal medyada “Gezdikçe Yiyorum” adıyla bilinen fenomen Mehmet Bostan da festivale Gaziantep’ten katıldı. Daha önce Fethiye’ye geldiğini ancak bu yıl bölgeyi daha detaylı gezme fırsatı bulduğunu ifade eden Bostan, festivalin atmosferinden etkilendiğini dile getirdi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’
Fethiye Balık Pazarı’nda 17 yıllık emek: Asım Karadayı’dan lezzet sırları