'Gezdikçe Yiyorum' Fenomeni Mehmet Bostan'dan Fethiye'de Kuzugöbeği Övgüsü
Sosyal medyada 'Gezdikçe Yiyorum' ismiyle tanınan Mehmet Bostan, Gaziantep'ten katıldığı 15. Yeşilüzümlü Dastar ve Kuzugöbeği Mantar Festivali'nde ilk kez kuzugöbeği mantarı tattığını belirterek herkesi festivale davet etti.
Bostan, “Festivale Gaziantep’ten katılıyorum. Fethiye’ye daha önce gelmiştim ama bu sene daha detaylı gezdim. Özellikle Üzümlü festivalini gördükçe, Üzümlü’de üzümle ilgili bir festival var zannediyordum. Burada çok farklı, yoğun ve eğlenceli bir ambiyans var.” dedi. Kuzugöbeği mantarını ilk kez festivalde tattığını belirten Bostan, lezzetine dikkat çekerek, “Kuzugöbeği mantarını da duymuştum ama yememiştim, ilk defa burada tattım. Herkesin gelip burada kuzugöbeğini yemesi lazım. Yerinde yiyip tatmak daha lezzetli oluyor” ifadelerini kullandı.
Festivalin önemine vurgu yapan Bostan, “Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. Kuzugöbeği inşallah dünyada festivallerle güzel yerlere gelir” diye konuştu.
Bakmadan Geçme