Gazeteciler Fethiye'de toplandı: İGD'de H. Seda Köktener dönemi devam ediyor
Muğla İnternet Gazetecileri Derneği'nin 3. Olağan Genel Kurulu Fethiye'de gerçekleştirildi. Tek listeyle gidilen seçimde mevcut başkan Hürmüz Seda Köktener yeniden başkan seçilerek güven tazeledi.
“Güçlü ve güvenilir gazetecilik için mücadele ediyoruz”
Ege Gazeteciler Federasyonu ve Muğla Büyükşehir Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Cem Kaytan ise internet gazeteciliğinin yeni medya ile birlikte önemli bir noktaya geldiğini belirterek, “Bugün Muğla İnternet Gazetecileri Derneğimizin 3. Olağan Kongresi’nde sizlerle bir arada olmaktan büyük memnuniyet duyuyorum. İnternet gazeteciliği, yeni medyanın gelişmesiyle birlikte çok daha önemli bir noktaya gelmiştir. Ancak bu gelişim bazı sorunları da beraberinde getirmiştir. Meslek yasasının eksikliği, basın kanununun yetersizliği ve dijital platformların algoritmaları zaman zaman gazeteciliği tıklama odaklı bir yapıya sürükleyebiliyor. Oysa bizim amacımız geleneksel medya ile yeni medyayı bir araya getirerek güçlü, güvenilir ve saygın bir gazetecilik ortamını yeniden inşa etmektir. Bu noktada başta Seda Başkanımız olmak üzere meslek örgütlerimiz önemli bir mücadele veriyor. Ancak bu mücadelenin gerçek gücü siz değerli meslektaşlarımızın desteğidir. Yapılan çalışmaları ve sorunlarımızı kamuoyuna duyurmanız gazetecilik mesleğinin geleceği açısından büyük önem taşıyor” ifadelerini kullandı.
Bakmadan Geçme