Gazeteciler Fethiye'de toplandı: İGD'de H. Seda Köktener dönemi devam ediyor
Muğla İnternet Gazetecileri Derneği'nin 3. Olağan Genel Kurulu Fethiye'de gerçekleştirildi. Tek listeyle gidilen seçimde mevcut başkan Hürmüz Seda Köktener yeniden başkan seçilerek güven tazeledi.
“Gazeteciliğin saygınlığını korumak için mücadele ediyoruz”
Aydın Büyükşehir ve Nazilli Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Ümit Özmen de konuşmasında internet medyasının önemine değinerek, “Bugün Muğla İnternet Gazetecileri Derneğimizin 3. Olağan Kongresi’nde bulunmaktan büyük memnuniyet duyuyorum. Yeni medya ile birlikte internet gazeteciliği büyük önem kazandı. Seda Başkanımız, Ege Gazeteciler Federasyonu’nun önerisiyle Basın İlan Kurumu’nda internet gazetelerini temsilen genel kurul üyesi oldu. Kendisiyle Ege bölgesinde çeşitli çalışmalar yapma fırsatı bulduk. Görüşmelerdeki yaklaşımı ve diyaloglarıyla gerçekten önemli katkılar sunduğunu gördük. Ancak her ilde olduğu gibi Muğla’da da medya mensuplarının sorunları büyük. Meslek yasasının olmaması, basın kanununun yetersizliği ve dijital platformların algoritmaları gazeteciliği zaman zaman tıklama haberciliğine yönlendirebiliyor. Bizler gazeteciler olarak bu mesleğin sağlıklı bir şekilde ayakta kalabilmesi için mücadele ediyoruz. Burada siz meslektaşlarımıza da büyük görev düşüyor. Yapılan çalışmaları ve mücadeleyi kamuoyuna duyurmanız, gazetecilik mesleğinin geleceği açısından çok önemli” şeklinde konuştu.
Bakmadan Geçme