Gazeteciler Fethiye'de toplandı: İGD'de H. Seda Köktener dönemi devam ediyor
Muğla İnternet Gazetecileri Derneği'nin 3. Olağan Genel Kurulu Fethiye'de gerçekleştirildi. Tek listeyle gidilen seçimde mevcut başkan Hürmüz Seda Köktener yeniden başkan seçilerek güven tazeledi.
“Yaptığınız hizmet çok önemli”
Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Osman Çıralı da konuşmasında internet gazeteciliğinin günümüzde büyük bir önem kazandığını vurgulayarak, “Eskiden gençlik yıllarımızda akşam gazetesi beklenirdi. Günün haberini ancak o şekilde öğrenebilirdik. Ama bugün burada yaptığınız bir haberi tuşa bastığınız anda bütün dünya görebiliyor. Bu nedenle yaptığınız hizmet çok önemli. Biz sizleri Ticaret ve Sanayi Odası olarak paydaşımız görüyoruz. Turizmde, tarımda, ticarette yaptığımız tüm faaliyetleri sizlerin sayesinde vatandaşlarımıza ve üyelerimize ulaştırabiliyoruz. Aynı zamanda Fethiye’nin tanıtımına büyük katkı sağlıyorsunuz. Bu vesileyle emekleriniz için hepinize teşekkür ediyorum. Genel kurulun hayırlı olmasını diliyorum. Yeni seçilecek yönetime başarılar diliyorum” diye konuştu.
Bakmadan Geçme