Gazeteciler Fethiye'de toplandı: İGD'de H. Seda Köktener dönemi devam ediyor
Muğla İnternet Gazetecileri Derneği'nin 3. Olağan Genel Kurulu Fethiye'de gerçekleştirildi. Tek listeyle gidilen seçimde mevcut başkan Hürmüz Seda Köktener yeniden başkan seçilerek güven tazeledi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğla'da tedavi edilen deniz kaplumbağası 'Şimşek' denize bırakıldı
Bodrum'a 'Scenic Eclipse 2' kruvaziyeriyle 218 turist geldi
Fethiye’de Muharrem Ayı bereketi: Yeni Camii’nde aşure hayrı yapıldı
Seydikemer’de 7 Bin 619 öğrenci karne heyecanı yaşadı
Menteşe’de eğitimde yeni dönem planları görüşüldü
Fethiye İlçe Milli Eğitim Müdürü Kaya’dan yıl sonu mesajı