Fethiyespor'un yıldızlarından Kırklarelispor galibiyeti açıklaması
TFF 2. Lig Beyaz Grup'ta mücadele eden Fethiyespor, kendi sahasında konuk ettiği Kırklarelispor'u 1-0 mağlup etti. Oyuncular Arda Akbulut, Muhammet Erdem ve Serdar Ümit Deniz maç sonu açıklamalarda bulundu.
Takım kaptanı Serdar Ümit Deniz ise, “Taraftarların desteğiyle galip geldik. İlk yarı istediğimiz oyunu oynayamadık. Maçlara galibiyet için çıkıyoruz. İkinci yarı güzel bir oyun ortaya koyduk. İstediğimiz sonucu aldık. İki maçımız kaldı. İnşallah güzel bir sezon bitireceğiz. İstediğimiz sonuçları almak istiyoruz. Seneye her şey daha güzel olacak” dedi.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor