Fethiyespor kupaya erken veda etti: 0-1
Ziraat Türkiye Kupası 3. Tur mücadelesinde Fethiyespor, Tokat Belediye Plevnespor ile karşılaştı. Fethiyespor karşılaşmaya ağırlıklı olarak yedek ve alt yapıdan takıma kazandırılan oyuncular ile çıktı. İlk yarısı berabere tamamlanan karşılaşmayı lacivert beyazlılar 0-1 kaybetti.
Karşılaşmayı Fethiye İlçe Emniyet Müdürü Kayhan Dadaşoğlu, İlçe Jandarma Komutanı Yarbay Mustafa Çiçek, Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Harun Reşit Yiğit, Fethiyespor Başkanı Esat Bakırcı, Fethiyesporlu futbolcular ve taraftarlar izledi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu
Muğla'da kaza: 4 yaralı