Fethiyespor'da İkinci Devre Mesaisi Başladı
TFF 2.Lig Kırmızı Grup'ta mücadele eden Fethiyespor, ligin ikinci devresi için hazırlıklarına bugün Fethiye Şehir Stadı'nda yaptığı antrenman ile başladı. 4 gün boyunca Fethiye'de hazırlık yapacak olan Fethiyespor, 4 günün ardından kamp için Antalya'ya gidecek. Fethiyespor Teknik Direktörü Selahaddin Dinçel, açıklamalarda bulundu.
“4 GÜN BURADAYIZ, SONRASINDA KAMP İÇİN ANTALYA’YA GİDECEĞİZ”
Fethiyespor Teknik Direktörü Selahaddin Dinçel, kamp takvimi ile ilgili bilgileri paylaştı. Dinçel, “Öncelikle 2024 yılı Fethiye’mize, Fethiyespor’umuza ve ülkemize sağlık mutluluk ve huzur getirmesini temenni ediyorum. Bugün ilk antrenmanımıza çıktık. Devre arasındayız, takımımız belki istediği seviyede değil ama iyi oyuncularından kurulu bir kadromuz var.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül