Fethiyespor'da İkinci Devre Mesaisi Başladı
TFF 2.Lig Kırmızı Grup'ta mücadele eden Fethiyespor, ligin ikinci devresi için hazırlıklarına bugün Fethiye Şehir Stadı'nda yaptığı antrenman ile başladı. 4 gün boyunca Fethiye'de hazırlık yapacak olan Fethiyespor, 4 günün ardından kamp için Antalya'ya gidecek. Fethiyespor Teknik Direktörü Selahaddin Dinçel, açıklamalarda bulundu.
Yaklaşık 12-13 günlük süreçte lig haftasına kadar birlikte çalışacağız ve İnegöl maçı haftasına gireceğiz. 4 gün buradayız, Cumartesi günü Antalya’ya gideceğiz. 8 günlük bir kamp süreci yaşayacağız. 8 günlük kamp içerisinde 2 hazırlık maçı yapacağız ve ligin ilk haftasını bay geçirmenin avantajını bu şekilde kullanmayı planlıyoruz” dedi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğla Hava Durumu 25 Haziran 2026: Kavurucu Sıcaklar Devam Ediyor
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz ‘Olumlu Gelişmeleri Yılın İkinci Yarısında Bekliyoruz’
Yatağan Yeni Pazar Yerine Kavuştu: İlk Tezgahlar Bugün Kuruldu
Muğla Dünya Kentleriyle Aynı Konseyde
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'