Fethiye'ye tatile gelenler çöplerini bırakıp gitti
Muğla'nın Fethiye ilçesinde bulunan Çırpı'ya tatil amaçlı gelen misafirler çöplerini bırakıp gitti. Vatandaş Muharrem Pehlivan bu duruma sitem ederek çöpleri kendi topladı.
ÖZEL HABER
Yorumlar 2
Öğretmenim 10 Haziran 2025 16:13
Para cezası verilmezse bu insanlara maalesef güzel memleket çöplük olarak kullanılacak
Levent 10 Haziran 2025 10:54
Bu çöpleri bırakan haysiyetsizler acaba kendi evlerindede çöpü salonun ortasınamı bırakıyor? Bu nasıl bir ahlaksızlıktır!!! Yazıklar olsun, utanmazlar, rezil yaratıklar, bunlara insan demeye dilim varmıyor.
Bakmadan Geçme
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’
Fethiye Balık Pazarı’nda 17 yıllık emek: Asım Karadayı’dan lezzet sırları
Makam odasına sığmayan buluşma: Göreve dönen Başkan Karaca’yı CHP İlçe Heyeti ziyaret etti
Fethiye’de tezgahlarda yazın balık bereketi: Fangri mercan ve deniz levreği öne çıkıyor
Muğla'da orman yangını ekiplerin hızlı müdahalesi ile söndürüldü