Fethiye'ye tatile gelenler çöplerini bırakıp gitti
Muğla'nın Fethiye ilçesinde bulunan Çırpı'ya tatil amaçlı gelen misafirler çöplerini bırakıp gitti. Vatandaş Muharrem Pehlivan bu duruma sitem ederek çöpleri kendi topladı.
ÖZEL HABER
Yorumlar 2
Öğretmenim 10 Haziran 2025 16:13
Para cezası verilmezse bu insanlara maalesef güzel memleket çöplük olarak kullanılacak
Levent 10 Haziran 2025 10:54
Bu çöpleri bırakan haysiyetsizler acaba kendi evlerindede çöpü salonun ortasınamı bırakıyor? Bu nasıl bir ahlaksızlıktır!!! Yazıklar olsun, utanmazlar, rezil yaratıklar, bunlara insan demeye dilim varmıyor.
Bakmadan Geçme
Bodrum'dan Yunanistan adalarına yüzerek kaçmaya çalışırken yakalandı
Muğla 'Yeşil Şehirler Programı'na dahil oldu
Bodrum'da 3'ü çocuk 19 düzensiz göçmen kurtarıldı
Fethiye Hava Durumu 23 Haziran 2026: Kavurucu Sıcaklar Geliyor
Bodrum'da bıçaklı saldırgan paniği
Muğla Hava Durumu 23 Haziran 2026: Muğla'da En Sıcak Günlerden Biri Yaşanacak