Fethiye'ye altın madalya ile döndüler
Antalya'da düzenlenen Uluslararası Gastronomi ve Mutfak Yıldızları Buluşması yemek yarışmasında Fethiye Şehit Yüzbaşı Özgür Özekin Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencileri Aleyna Delioğlu ve Sude Delioğlu 2 kategoride 2 altın madalya aldı.
Antalya Büyükşehir Belediyesi ve Akdeniz Gastronomi ve Mutfak Yıldızları Derneği iş birliğiyle düzenlenen 4. Uluslararası Gastronomi ve Mutfak Yıldızları Buluşması (GastroAntalya), 40 farklı ülkeden gastronomi uzmanlarının katılımıyla açıldı.
-
muğla
-
fethiye
-
haber
-
Akdeniz Gastronomi
-
Mutfak Yıldızları Derneği
-
4 Uluslararası Gastronomi
-
altın madalya
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Önder Akdenizli, Seydikemerspor’da 3 Yılda Hayata Geçirilen Projeleri Anlattı
Zafer Partisi Fethiye İlçe Başkanlığı Mazbata Töreni Düzenlendi
Seydikemerspor’da Güven Tazelendi Başkan Önder Akdenizli Yeniden Seçildi
Muğla Hava Durumu 24 Haziran 2026: En Sıcak İlçe Belli Oldu
Fethiye’de sanat, kafe ve sahne aynı çatıda buluştu: ‘Mutlu Bahçe’
Muğla’da seyir halindeki araç alev alev yandı