Fethiye'ye altın madalya ile döndüler
Antalya'da düzenlenen Uluslararası Gastronomi ve Mutfak Yıldızları Buluşması yemek yarışmasında Fethiye Şehit Yüzbaşı Özgür Özekin Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencileri Aleyna Delioğlu ve Sude Delioğlu 2 kategoride 2 altın madalya aldı.
Cam Piramit’te gerçekleştirilen GastroAntalya’da, şefler, jüri üyeleri ve yarışmacılar bir araya gelerek, gastronomi sektörünün nabzını tuttu. Festivalde 40 ülke ve Türkiye’nin birçok şehrinden gastronomi temsilcileri, sektörde faaliyet gösteren firmalar, turizm sektörünün yiyecek ve içecek, satın alma departman yöneticileri, gastronomi ve mutfak sanatları akademisyenleri, profesyonel şefler, gurmeler de yer aldı.
-
muğla
-
fethiye
-
haber
-
Akdeniz Gastronomi
-
Mutfak Yıldızları Derneği
-
4 Uluslararası Gastronomi
-
altın madalya
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı