Fethiye ve Seydikemer'de Sağlık Hizmetleri Yerinde İncelendi
Muğla İl Sağlık Müdürü Dr. Eriş Başaran Akça, kurum yöneticileriyle birlikte Fethiye ve Seydikemer ilçelerinde sağlık kuruluşlarını ziyaret ederek incelemelerde bulundu. Gerçekleştirilen ziyaretlerde sağlık hizmetlerinin işleyişi, vatandaş memnuniyeti ve sağlık çalışanlarının talepleri değerlendirilirken, Seydikemer'e mamografi cihazı kazandırılacağı açıklandı.
Gerçekleştirilen ziyaretlerde sağlık tesislerinin işleyişi, sunulan hizmetlerin etkinliği, vatandaş memnuniyeti ile sağlık çalışanlarının talep ve önerileri değerlendirildi. Sağlık hizmetlerinin daha kaliteli, hızlı ve erişilebilir şekilde sunulmasına yönelik yürütülen çalışmalar yerinde incelenirken, sağlık personeliyle istişarelerde bulunuldu.
-
Muğla sağlık yatırımları
-
Seydikemer mamografi cihazı
-
Fethiye sağlık denetimi
-
İl Sağlık Müdürü ziyaret
-
112 acil sağlık istasyonu
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı