Fethiye Turizm Derneği'nden Yeni Yılın İlk Buluşması
Fethiye Turizm Derneği, yeni yılın ilk buluşmasını gerçekleştirdi. Düzenlenen etkinlikte turizmciler, siyasetçiler ve sanatçılar bir araya gelerek birlik ve beraberlik mesajı verdi. Fethiye Turizm Derneği Başkanı Işıl Sungur, gecede yaptığı açıklamada Fethiye'nin turizmdeki önemine dikkat çekti.
Fethiye’nin ilk derneği olarak, Fethiye’nin turizmdeki lokomotifi olma misyonumuzu devam ettiriyoruz. Bu görev bilincimizle Fethiye’nin seçkin kıymetli insanları ile motivasyon toplantılarımızı yapıyoruz ve bu yemek bizim için yeni çalışmalarımızın bir startı oldu. Yeni dönemimizde yepyeni çalışmalarla yakın zamanda yine karşınızda olacağız.”
-
Fethiye Turizm Derneği
-
Turizmde Birlik
-
Fethiyenin Gizli Hazineleri
-
Motivasyon Toplantısı
-
Fotoğraf Sanatı
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı