Fethiye Turizm Derneği'nden Yeni Yılın İlk Buluşması
Fethiye Turizm Derneği, yeni yılın ilk buluşmasını gerçekleştirdi. Düzenlenen etkinlikte turizmciler, siyasetçiler ve sanatçılar bir araya gelerek birlik ve beraberlik mesajı verdi. Fethiye Turizm Derneği Başkanı Işıl Sungur, gecede yaptığı açıklamada Fethiye'nin turizmdeki önemine dikkat çekti.
Işıl Sungur gerçekleştirdiği açıklamada şu ifadeleri kullandı: “Fethiye Turizm Derneği’nin düzenlediği yeni yılın ilk buluşmasını bu gece gerçekleştirdik. Bu gece; yaşadığımız coğrafyanın turizmdeki kalbi burada attı. Fethiye’nin saygıdeğer turizmcileri, siyasetçileri, sanatçıları birlik mesajı verdi. Unutmayalım biz birlikte Fethiye’yiz, birlikte güçlüyüz.
-
Fethiye Turizm Derneği
-
Turizmde Birlik
-
Fethiyenin Gizli Hazineleri
-
Motivasyon Toplantısı
-
Fotoğraf Sanatı
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’