Fethiye Şehirlerarası Otobüs Terminali Yenileniyor
Muğla Büyükşehir Belediyesi, uzun bir hukuk mücadelesinden sonra devraldığı Fethiye Şehirlerarası Otobüs Terminali'nde yenileme projelerini başlattı.
Fethiye’nin Kesikkapı Mahallesinde bulunan 15 bin 889 metrekare yüz ölçümlü Şehirlerarası Otobüs Terminali, hukuk mücadelesinin kazanılmasının ardından 22 Kasım 2024 tarihinde Büyükşehir Belediyesine devredildi.
Terminalin devralınmasının ardından işletme belgesi için Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığına başvuruda bulunuldu ve terminalin yaya girişinin tek noktadan sağlanması amacıyla panel çit uygulaması gerçekleştirildi. T1 Yetki Belgesi alındı. Alan içerisinde peyzaj düzenlemeleri kapsamında ağaç budama işlemleri yapıldı.
-
Muğla Büyükşehir Belediyesi
-
Fethiye Şehirlerarası Otobüs Terminali
-
Fethiye Şehirlerarası Otobüs Terminali yenileme projeleri
-
Ahmet Aras
-
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı