Fethiye SAYAP'ta gönüllü eğitmenlerle yeni dönem hazırlıkları
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi bünyesinde yürütülen SAYAP – Sağlıklı Aktif Yaş Alma Programı'nın bahar dönemi planlaması için gönüllü eğitmenler bir araya geldi. Programın kurucusu Dr. Cemil Yavuz, yeni dönemde düzenlenecek etkinliklerin hazırlıklarının başladığını açıkladı.
Bahar döneminin ilk toplantısında eğitmenlerle bir araya geldiklerini dile getiren Yavuz, toplantıda hem mevcut çalışmaların değerlendirilmesini hem de önümüzdeki süreçte gerçekleştirilecek etkinliklerin planlanmasını ele aldıklarını belirtti. Program kapsamında 26 Mart’ta düzenlenecek “Yaşlılar Haftası” etkinliklerinin hazırlıklarının da görüşüldüğünü kaydeden Yavuz, ayrıca tiyatro gösterisi ve konser programı planlandığını, 17 Mayıs’ta ise bir mezuniyet programı düzenleneceğini ifade etti.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı