Fethiye Sağlık Hizmetleri MYO'da Lokman Hekim Uygulama Laboratuvarı Açıldı
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi'ne bağlı Fethiye Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu bünyesinde kurulan 'Lokman Hekim Uygulama Laboratuvarı'nın açılış töreni 18 Nisan Cuma günü gerçekleştirildi.
Laboratuvarın kurulmasında katkı sunan kişi ve kurumlara da teşekkür eden Uysal, “Özellikle Alzheimer Derneği Başkanı Dr. Mehdi Sadat sayesinde Esnaf Hastanesi ile iletişime geçtik. Esnaf Hastanesi de sağ olsun, bizi kırmadı ve kısa sürede laboratuvarı tamamladık. Bu anlamda hem Alzheimer Derneği’ne hem de Esnaf Hastanesi’ne teşekkür ediyorum. Laboratuvarımızın okulumuz, üniversitemiz, ilçemiz ve ilimiz için hayırlı olmasını temenni ediyorum” diye konuştu.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğla Büyükşehir Gazeteciler Derneği Başkanı Cem Kaytan’dan Vali Akbıyık’a Ziyaret
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor