Fethiye Sağlık Hizmetleri MYO'da Lokman Hekim Uygulama Laboratuvarı Açıldı
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi'ne bağlı Fethiye Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu bünyesinde kurulan 'Lokman Hekim Uygulama Laboratuvarı'nın açılış töreni 18 Nisan Cuma günü gerçekleştirildi.
Öğrencilerin uygulamalı derslerden en iyi şekilde yararlanabilmeleri için uygun fiziki koşullara ihtiyaç duyulduğunu vurgulayan Uysal, “Temel misyonumuz kaliteli teknikerler yetiştirmek. Sağlık alanı çok önemli. Bu alanda nitelikli bireyler yetiştirmek için böyle bir laboratuvar şarttı. Bugün bu hayalimizi gerçeğe dönüştürmüş olduk” ifadelerini kullandı.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
FETAD’dan Fethiyespor Yönetimine Yeni Yanıt: 'Biz İsimleri Değil, Büyük Resmi Sorduk'
Bodrum açıklarında 40 metre derinliğe uzanan kesintisiz deniz çayırı kuşağı belirlendi
Muğla Büyükşehir Gazeteciler Derneği Başkanı Cem Kaytan’dan Vali Akbıyık’a Ziyaret
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı