Fethiye Sağlık Hizmetleri MYO'da Lokman Hekim Uygulama Laboratuvarı Açıldı
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi'ne bağlı Fethiye Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu bünyesinde kurulan 'Lokman Hekim Uygulama Laboratuvarı'nın açılış töreni 18 Nisan Cuma günü gerçekleştirildi.
“Kaliteli teknikerler yetiştirmek temel misyonumuz”
Uysal konuşmasında, “Fethiye Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu olarak iki programda hizmet veriyoruz. Bunlar Yaşlı Bakım Programı ve İlk ve Acil Yardım Programı. Yani yaşlı bakım teknikeri ve paramedik yetiştiriyoruz. Bu programların gerektirdiği uygulamalı eğitimler için uzun süredir bir laboratuvar ihtiyacımız vardı. Bugün bu eksikliği gidererek laboratuvarımızı açmanın mutluluğunu yaşıyoruz” dedi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor