Fethiye Oyuktepe Temizliği: Doğaseverlerden Anlamlı Destek
Fethiye Temiz Çevre Koruma Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği (FETEM) öncülüğünde Oyuktepe mevkiinde düzenlenen temizlik etkinliğinde doğaseverler bir araya geldi. FETEM Kurucusu Natalia Kayhan ve Fethiye Belediyesi Temizlik İşleri Müdürü Mahmut Bayraktar, doğanın korunması için vatandaşlara 'Çöplerimizi doğaya bırakmayalım' çağrısında bulundu.
Fethiye Belediyesi Temizlik İşleri Müdürü Mahmut Bayraktar ise Oyuktepe’nin orman yolu olmasına rağmen vatandaşların yoğun şekilde ulaştığı bir alan olduğunu belirterek çevre kirliliğine dikkat çekti. Bayraktar, “Bugün yarımadanın Oyuktepe mevkiindeyiz. Burası aslında orman içinde stabilize bir yol. Ancak maalesef insanlar buraya da ulaşıyor ve çevreyi kirletebiliyor. FETEM liderliğinde düzenlenen bu temizlik etkinliğinde bizler de belediye olarak destek veriyoruz. Tüm doğaseverleri ve Fethiye sevdalılarını doğaya sahip çıkmaya davet ediyoruz” ifadelerini kullandı.
Bakmadan Geçme