Fethiye Oyuktepe Temizliği: Doğaseverlerden Anlamlı Destek
Fethiye Temiz Çevre Koruma Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği (FETEM) öncülüğünde Oyuktepe mevkiinde düzenlenen temizlik etkinliğinde doğaseverler bir araya geldi. FETEM Kurucusu Natalia Kayhan ve Fethiye Belediyesi Temizlik İşleri Müdürü Mahmut Bayraktar, doğanın korunması için vatandaşlara 'Çöplerimizi doğaya bırakmayalım' çağrısında bulundu.
Bayraktar, vatandaşlara çağrıda bulunarak, “Buraya nasıl yiyeceklerimizi poşetlerle getiriyorsak, çöplerimizi de aynı şekilde geri götürüp en yakın çöp konteynerine bırakmalıyız. Fethiye’mizi temiz tutmak hepimizin sorumluluğu. Temiz Fethiye sloganını gerçekten yaşatabilmek için tüm halkımızın desteğini bekliyoruz” dedi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğla'da kaza: 4 yaralı
Fethiye’de karne günü için uzmandan ailelere rehber niteliğinde açıklama
Muğla Büyükşehir Belediyesi Konservatuvarı Bale Öğrencilerinden Uluslararası Başarı
Fethiye Orman İşletme Müdürlüğü'nden yangın sezonu uyarısı: “En etkili mücadele yangın çıkmadan alınan önlemdir”
Muğla'da orman yangınlarıyla mücadele ve önleyici tedbirler masaya yatırıldı
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi