Fethiye Oyuktepe Temizliği: Doğaseverlerden Anlamlı Destek
Fethiye Temiz Çevre Koruma Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği (FETEM) öncülüğünde Oyuktepe mevkiinde düzenlenen temizlik etkinliğinde doğaseverler bir araya geldi. FETEM Kurucusu Natalia Kayhan ve Fethiye Belediyesi Temizlik İşleri Müdürü Mahmut Bayraktar, doğanın korunması için vatandaşlara 'Çöplerimizi doğaya bırakmayalım' çağrısında bulundu.
Etkinlikte konuşan FETEM Kurucusu Natalia Kayhan, bölgenin doğal güzelliğine rağmen çevre kirliliğinin üzücü boyutlara ulaştığını belirterek herkesi doğaya sahip çıkmaya davet etti. Kayhan, “Burası gerçekten muhteşem bir manzaraya sahip çok güzel bir yer. Ancak maalesef durum o kadar güzel değil. İnsanlar çöplerini bırakıyor ve doğa kirleniyor. Hep birlikte bu güzel doğayı korumalıyız. Bugün burada gördüğünüz gibi birçok gönüllü arkadaşımız var ve hep birlikte çöpleri toplayarak doğayı temizlemeye çalışıyoruz” dedi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı