Fethiye Meslek Yüksekokulu'nda Mezuniyet Coşkusu: Yaklaşık 200 Öğrenci Kep Attı
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Fethiye Meslek Yüksekokulu'nda düzenlenen 2025-2026 Mezuniyet Töreni'nde yaklaşık 200 öğrenci mezuniyet sevinci yaşadı. Müdür Doç. Dr. Zeynep Ardahanlıoğlu, öğrencilerin emeklerinin bugün taçlandığını söyledi.
Ardahanlıoğlu, yüksekokul bünyesinde 6 bölüm ve 7 program bulunduğunu belirterek, “2025-2026 eğitim öğretim yılı kapsamında yaklaşık 200 öğrencimizi mezun ediyoruz. Öğrencilerimiz yıl boyunca büyük emek verdiler. Bugün ise bu emeklerin taçlandığı gün. Bizler de onların sevincine ortak olmaktan gurur duyuyoruz” dedi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor