Fethiye KETEM önünde 'Pembe Tır' ile kanser taraması
KETEM'deki mamografi cihazında yaşanan arıza nedeniyle Sağlık Bakanlığı'nın mobil kanser tarama aracı Fethiye'ye yönlendirildi. Araç, meme kanseri başta olmak üzere tarama hizmeti sunarken, küçük bir açılış programı da gerçekleştirildi.
Mobil aracın yalnızca meme kanseri değil, birçok kanser türüne yönelik taramalarda da görev aldığını vurgulayan Eroğlu, erken teşhisin önemine dikkat çekti. Eroğlu, “İnşallah güzel taramalar yaparız. Bir kişinin hayatına dokunabilmek bile bizim için çok kıymetli. Erken tanı ile hastalarımızın tedavi sürecine hızlıca başlanmasını hedefliyoruz. Gönül ister ki kimse hastalanmasın ama tarama çok önemli. Birçok insanın hayatına dokunacağımızı düşünüyorum” ifadelerini kullandı.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı