Fethiye KETEM önünde 'Pembe Tır' ile kanser taraması
KETEM'deki mamografi cihazında yaşanan arıza nedeniyle Sağlık Bakanlığı'nın mobil kanser tarama aracı Fethiye'ye yönlendirildi. Araç, meme kanseri başta olmak üzere tarama hizmeti sunarken, küçük bir açılış programı da gerçekleştirildi.
Fethiye İlçe Sağlık Müdürü Dr. Ayşen Eroğlu, KETEM’in 2015 yılından bu yana aktif olarak görev yaptığını belirterek, mobil aracın ilçeye mamografi cihazındaki geçici arıza nedeniyle yönlendirildiğini ifade etti. Dr. Eroğlu açıklamasında, “2015 yılından beri KETEM olarak hizmet veriyoruz. Daha önce de açılışlarımız olmuştu. Bu yıl 2025 kapsamında Sağlık Bakanlığı’nın mobil kanser tarama aracı ilimize geldi. Mamografi cihazımızda yaşanan arıza nedeniyle bu araç geçici olarak bize destek sağlıyor. Hastalarımızın mamografi çekimlerini burada gerçekleştireceğiz” dedi.
Bakmadan Geçme