Fethiye Kaymakamlığı'nda 'Sigara Bırakma Polikliniği' hizmete girdi
Muğla Valisi İdris Akbıyık'ın ilan ettiği 2026 Gençlik Yılı Projesi kapsamında, Fethiye'de gençlerin ve vatandaşların sağlıklı yaşam bilincini artırmak için 'Yerinde Sigara Bırakma Polikliniği' açıldı. Poliklinik, kişiye özel danışmanlık ve bitkisel desteklerle sigarayı bırakmak isteyenlere yardımcı olacak.
Bırakanların çevresinden de ilgi çok yoğun oluyor; elimizdeki ürünler beklenenden çok daha hızlı tükeniyor. ‘Sigara bırakabilir miyim, yapabilir miyim?’ diye düşünmeyin. Sigarayı bırakmak mümkün. Yan etkisi çok az olan bitkisel tabletimizi kişiye uygun şekilde değerlendiriyoruz. Polikliniğimize herkesi bekliyoruz” ifadelerini kullandı.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor