• Haberler
  • Sağlık
  • Fethiye Kaymakamlığı'nda 'Sigara Bırakma Polikliniği' hizmete girdi

Fethiye Kaymakamlığı'nda 'Sigara Bırakma Polikliniği' hizmete girdi

Muğla Valisi İdris Akbıyık'ın ilan ettiği 2026 Gençlik Yılı Projesi kapsamında, Fethiye'de gençlerin ve vatandaşların sağlıklı yaşam bilincini artırmak için 'Yerinde Sigara Bırakma Polikliniği' açıldı. Poliklinik, kişiye özel danışmanlık ve bitkisel desteklerle sigarayı bırakmak isteyenlere yardımcı olacak.

Youtube Kanalı
Youtube Kanalı
Abone Ol
Fethiye Kaymakamlığı'nda 'Sigara Bırakma Polikliniği' hizmete girdi

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!