Fethiye Kaymakamlığı'nda 'Sigara Bırakma Polikliniği' hizmete girdi
Muğla Valisi İdris Akbıyık'ın ilan ettiği 2026 Gençlik Yılı Projesi kapsamında, Fethiye'de gençlerin ve vatandaşların sağlıklı yaşam bilincini artırmak için 'Yerinde Sigara Bırakma Polikliniği' açıldı. Poliklinik, kişiye özel danışmanlık ve bitkisel desteklerle sigarayı bırakmak isteyenlere yardımcı olacak.
Fethiye’de sağlıklı yaşam bilincini artırmak amacıyla Fethiye Kaymakamlığı bünyesinde sigara bırakma polikliniği açıldı. Muğla Valisi İdris Akbıyık tarafından ilan edilen 2026 Gençlik Yılı Projesi çerçevesinde hayata geçirilen poliklinik, vatandaşlara kişiye özel destek ve danışmanlık imkanı sunuyor.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret