Fethiye Kaymakamlığı'nda 'Sigara Bırakma Polikliniği' hizmete girdi
Muğla Valisi İdris Akbıyık'ın ilan ettiği 2026 Gençlik Yılı Projesi kapsamında, Fethiye'de gençlerin ve vatandaşların sağlıklı yaşam bilincini artırmak için 'Yerinde Sigara Bırakma Polikliniği' açıldı. Poliklinik, kişiye özel danışmanlık ve bitkisel desteklerle sigarayı bırakmak isteyenlere yardımcı olacak.
Fethiye İlçe Sağlıklı Sigara Bırakma Polikliniği doktoru Dr. Neslihan Azizoğlu, polikliniğin hizmetleri hakkında bilgiler vererek, “Biz, Sağlıklı Hayat Merkezi’nde her gün aktif olarak danışan alıyoruz. Çok da başarılıyız, randevularımız oldukça yoğun. Kaymakam Bey’in ricasıyla Kaymakamlık Binası’nda haftada belirli saatlerde sigara bırakma polikliniğini burada açıyoruz. Neden Fethiye gibi güzel bir yerde hastalıkla zaman geçirelim ki? Sigaranın ne kadar zararlı olduğunu, vücudumuzun her organını etkilediğini biliyoruz. Sanırım sigaranın zararını bilmeyen hiç kimse yoktur. Polikliniğimize bekliyoruz, destek vermeye hazırız” dedi.
Bakmadan Geçme